Vacature

Applicatiebeheerder

Solliciteer direct

Functieomschrijving

Ben jij net afgestudeerd in een IT-richting en klaar om impact te maken? Bij Bnext.nl krijg je de kans om als applicatiebeheerder aan de slag te gaan in een jong, sociaal en flexibel team. Jij bent intern hét aanspreekpunt voor collega’s die werken met onze applicaties, zoals 21Qubz en de Bnext.nl bestelapp.
Van chauffeurs tot klantportaalmedewerkers: jij helpt ze verder, lost problemen op en zorgt dat alles blijft draaien.

Bij ons draait alles om slimme, efficiënte en toekomstgerichte afval- en grondstoffenverwerking. Onze integrale digitale oplossing, 21Qubz, vormt samen met de Bnext.nl bestelapp het hart van onze operationele processen. Van opdrachtinvoer tot planning en facturatie: alles verloopt binnen dit platform. Als applicatiebeheerder zorg jij ervoor dat de gebruikerservaring intern én extern optimaal blijft.

Je biedt 1e-lijns ondersteuning aan eindgebruikers, vertaalt hun vragen naar oplossingen of zet ze door naar de juiste ontwikkelaar of leverancier. Daarnaast denk je actief mee over procesverbetering en schakel je met externe partijen over updates en releases. Samen met vijf collega’s werk je in een open sfeer aan het optimaliseren van onze digitale dienstverlening. We werken flexibel, met ruimte om twee dagen per week thuis te werken.

Wat breng je mee?

  • Je hebt een hbo-diploma in IT of vergelijkbaar.
  • Je bent net afgestudeerd of hebt al enige ervaring in support of applicatiebeheer.
  • Je bent proactief, oplossingsgericht en vindt het leuk om processen te verbeteren.
  • Je communiceert helder, ook met mensen zonder technische achtergrond.
  • Je werkt zelfstandig, maar floreert ook in een open en sociaal team.
  • Je schakelt moeiteloos met verschillende collega’s en externe partijen.

Wat krijg je?

  • Een salaris vanaf €3.250 per maand (afhankelijk van je ervaring)
  • Een laptop, telefoon en reiskostenvergoeding
  • 26 verlofdagen op fulltime basis
  • Flexibele werktijden binnen kantoortijden (32 tot 40 uur per week)
  • Hybride werken (max. 2 dagen per week thuis)
  • Volop ruimte om te leren en door te groeien

Sollicitatieprocedure

1) Solliciteren 3) Sollicitatiegesprek 2) Telefonische kennismaking 4) Tweede Sollicitatiegesprek Heb je een vacature gevonden die bij je past? Zorg ervoor dat je aanmelding nauwkeurig en volledig is. Het geeft je de kans om de werkgever te ontmoeten, vragen te stellen over de functie en Bnext.nl en te laten zien hoe goed je in de organisatie past. Tijdens dit gesprek kunnen vragen worden gesteld over je ervaring, Bij het vervolggesprek gaan er meer specifieke vragen over de rol worden gesteld om de match en geschiktheid verder te evalueren.

Dit zijn wij

Bnext.nl helpt met het inzamelen van afval. Dat kan bouw- en sloopafval zijn, maar we zamelen ook bedrijfsafval in voor onze klanten. Daarom leveren we bijvoorbeeld afzetbakken voor bouw- en sloopafval en tuingroen aan ondernemers en particulieren en rolcontainers voor bedrijfsafval aan bedrijven.

En wist je dat we óók afvalmanagementplannen schrijven voor onze klanten? Zo helpen we hen met de juiste certificeringen en rapportages. De ideale manier om hun duurzaamheidsdoelstellingen te kunnen halen.

Wij gaan voor echt duurzame afvaloplossingen. Zo maken we Nederland schoner én mooier. Dat doen we nu al met méér dan 250 collega’s!

En het afval dat wij ophalen, recyclen we op één van de vier vestigingen van Sortiva Recycling. Dat doen we op een innovatieve manier met de nieuwste technologieën. Zo duurzaam mogelijk dus.

“Samen maken we er meer van!”