Functieomschrijving
In de rol van administratief medewerker bij de weegbrug ben je een belangrijke schakel voor het soepel verlopen van onze afvalverwerkingsprocessen. Je takenpakket is dan ook divers: van het verwelkomen van afvalaanbieders, het nauwkeurig bedienen van de weegbrug, tot het uitgeven van geleidebiljetten en het zorgvuldig registreren van afvalstromen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beheren van onze communicatiekanalen, zoals de algemene mailbox en het correct verwerken van weegbonnen om te zorgen voor gegevensintegriteit volgens milieuwetgeving.
Als administratief medewerker weegbrug beantwoord je telefonische, maar voornamelijk schriftelijke vragen en onderhoud je duidelijke communicatie met stakeholders over eventuele afwijkingen. Daarbij voorzie je collega’s van informatie uit ons weegsysteem. Je draagt bij aan algemene administratieve taken en zorgt voor een veilige werkomgeving door onze bezoekers actief en consequent te wijzen op het naleven van veiligheidsinstructies en het gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen. We hebben het al benoemd: jouw rol is van belang voor onze operatie, werkprocessen en veiligheid op de werkvloer.
Wat breng je mee?
Je voelt je het meest op je gemak wanneer je zelfstandig aan opdrachten kunt werken. Je beschikt over een uitstekend inzicht in het werk en weet hoe je verschillende aspecten vloeiend met elkaar kunt verbinden. Jouw professionele gedrag en houding zijn een positieve vertegenwoordiging in de werkomgeving. Samen met de acceptant ben je de drijvende kracht achter de uitvoering van ons acceptatiebeleid op de locatie. Zelfs als alle collega’s tegelijkertijd met vragen op je afkomen, weet je je prioriteiten goed te stellen. Daarnaast hechten we veel waarde aan de volgende eigenschappen:
-
Je beschikt over (enige) relevante administratieve werkervaring;
-
Je beheerst de Nederlandse taal goed, in zowel woord als geschrift;
-
Je werkt netjes en altijd vanuit een correcte, dienstverlenende en klantgerichte instelling;
-
Je bent fulltime beschikbaar tussen 06:00 en 17:00 uur.
Wat krijg je?
Bij ons sta jij centraal. Wij zijn een organisatie die goed voor onze mensen zorgt. We komen regelmatig samen en kennen iedereen bij naam. En wil je iets bespreken met je leidinggevende? Dan is daar alle ruimte voor. Jouw werkplezier staat namelijk bij ons voorop en als je jezelf wilt ontwikkelen met bijvoorbeeld een opleiding, dan horen we dat graag. Wat je verder van ons kunt verwachten?
-
Een salaris van € 2.675,- tot € 3.254,- o.b.v. 40 uur per week
-
27,5 vrije dagen
-
Werkdagen van maandag tot en met vrijdag
-
Werktijden van 06:00 tot 17:00 uur
-
De ruimte om jezelf te ontwikkelen
-
Een informele werkomgeving waar collegialiteit voorop staat
-
Regelmatig organiseren wij leuke activiteiten zoals onze zomer BBQ, het Sinterklaasfeest, een behendigheidsparcours en het kerstdiner
-
De mogelijkheid om opleidingen of cursussen te volgen
-
Een energiek team met korte lijntjes
-
Het initiëren van ideeën wordt gewaardeerd
Sollicitatieprocedure
Dit zijn wij
Bnext.nl helpt met het inzamelen van afval. Dat kan bouw- en sloopafval zijn, maar we zamelen ook bedrijfsafval in voor onze klanten. Daarom leveren we bijvoorbeeld afzetbakken voor bouw- en sloopafval en tuingroen aan ondernemers en particulieren en rolcontainers voor bedrijfsafval aan bedrijven.
En wist je dat we óók afvalmanagementplannen schrijven voor onze klanten? Zo helpen we hen met de juiste certificeringen en rapportages. De ideale manier om hun duurzaamheidsdoelstellingen te kunnen halen.
Wij gaan voor echt duurzame afvaloplossingen. Zo maken we Nederland schoner én mooier. Dat doen we nu al met méér dan 250 collega’s!
En het afval dat wij ophalen, recyclen we op één van de vier vestigingen van Sortiva Recycling. Dat doen we op een innovatieve manier met de nieuwste technologieën. Zo duurzaam mogelijk dus.